Geen producten (0)

Garantie & Klachten

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

 We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hashtagbijmarleen.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Defecten die niet onder de garantie vallen

Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn: 

  • Normale slijtage
  • Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  • Afgeven en verkleuring
  • Het pillen van kleding of schoenen
  • Gebreken ontstaan door wassen, drogen, strijken of verkeerd gebruiken van het artikel
  • Slijtage aan badkleding
  • Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën
  • Kraaltjes, steentjes of extra kettinkjes op/aan een artikel
  • Artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.